شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
عجب شیر پرس - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از‌دستگیری دو تن از پاتوق داران شرق پایتخت خبر داد و گفت: از این دو شرور قریب به یک کیلوگرم شیشه کشف شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در راستای مبارزه قاطع با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روان گردان در پاتوق‌های تهران، مامورین پایکاه ششم این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده کسب اطلاع نمودند، یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر ضمن تهیه و قاچاق محموله‌های مواد مخدر و روان گردان از مرز‌های شرقی کشور اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در پاتوق‌های مناطق شرقی تهران می‌نماید.

این مقام انتظامی ادامه داد: رصد لحظه به لحظه، فعالیت‌های متهم ادامه یافت تا زمانیکه برای مامورین مسجل شد سوژه مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را تهیه و قصد توزیع گسترده در پاتوق گردنه تنباکوئی دارد در این هنگام بلافاصله مامورین در یک عملیات منسجم و هماهنگ موفق شدند متهم و همدستش را دستگیر و در بازرسی قریب به یک کیلوگرم شیشه که در لابه لای سنگلاخ‌ها پنهان کرده بودند را کشف کنند.

وی در پایان از موفقیت کامل این عملیات خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با دستگیری متهمان و جمع آوری پاتوق‌های مصرف مواد مخدر در شرق پایتخت، بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر کمتر و کمتر شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: