يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
عجب شیر پرس - فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل با ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان مراغه با این شیوه که سارق یا سارقان پس از شناسایی منازل و اطمینان از خالی بودن آن اقدام به سرقت وسایلی از قبیل طلاجات، وجه نقد و اقلام با ارزش کرده و از محل متواری می‌شدند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل کار گروه ویژه و با تلاش‌های شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی یک سارق را که به صورت حرفه‌ای در امر سرقت منازل فعالیت داشت شناسایی و با بکارگیری شگرد‌های پلیسی متهم را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

وی ادامه داد: متهم در مواجهه با دلایل، مدارک و مستندات موجود به ۱۶ فقره سرقت منزل اعتراف کرد و از مخفیگاه وی طلاجات و اموال مسروقه قابل توجهی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد از شهروندان خواست تا همواره به هشدار‌های پلیسی توجه کرده و در صورت امکان از نگهداری وجه نقد و دیگر اشیای با ارزش و قیمتی همچون طلاجات در منازلشان خودداری کنند و با نصب دوربین، آژیر و زنگ هشدار ایمنی محل سکونت خود را افزایش دهند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: