يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
فرماندار اسکو تاکید کرد
عجب شیر پرس - فرماندار اسکو با اشاره به رفع گره ترافیکی شهر جدید سهند با اتمام پروژه کنارگذر جنوبی در این شهر، اظهار کرد: پروژه کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند از جمله پروژه‌های مورد نیاز و ضروری در حوزه مسائل ترافیکی این شهر بوده که به همت شرکت عمران شهر جدید سهند در حال انجام است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، حسین فیروزی در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند که با همراهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند انجام شد، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش و همت شرکت عمران شهر جدید سهند فاز اول پروژه به طول ۲۲۰۰ متر در شرف اتمام است.

وی با بیان این‌که طبق اعلام مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند، نزدیک به ۵۰۰۰ تن آسفالت‌ریزی در این محور اجرا شده و پروژه با پیشرفت و سرعت قابل قبولی در حال انجام است، افزود: به همت شرکت عمران شهر جدید سهند طی هفته آینده فاز اول کنارگذر با نام شهید فخری‌زاده از ابتدای فاز یک تا میدان سهندیه زیر بار ترافیک می‌رود.

وی با اشاره به این‌که اجرای کنارگذر جزو پروژه‌های خوب بوده و مسیر نیز جزو مسیرهای با تردد بالایی است که با اجرای آن گره ترافیکی شهر جدید سهند رفع خواهد شد، اضافه کرد: قدردان زحمات مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند و پیمانکار پروژه که با دقت و نظارت کافی پروژه را اجرایی می‌کند، هستیم، به ویژه که در کنار این پروژه به سایر پروژها نیز نظارت کافی داشته و تلاش دارند پروژه با بهترین کیفیت و نظارت کافی به بهره‌برداری برسد.

عملیات اجرایی باند دوم کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند از جمله مطالبات اصلی شهروندان و از اولویت‌های اصلی ترافیکی بوده که به همت شرکت عمران شهر جدید سهند، با اعتبار ۴۳ میلیارد تومانی اجرا می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: