يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
عجب شیر پرس - فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار ۱۸۴ میلیارد ریالی حین فرار و خروج از کشور خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سردار" علی محمدی " در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح این خبر بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه سبد گردان ارزهای دیجیتال و متواری شدن متهم پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ تبریز قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی فنی و تخصصی پلیس مشخص شد فردی به بهانه سبدگردان ارزهای دیجیتالی خود را به شهروندان معرفی و در مجموع ۱۸۴ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.
کلاهبردار ۱۸۴ میلیاردی قبل از خروج از کشور در تبریز دستگیر شد
سردار علی محمدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با لباس شخصی

سردار محمدی اظهار کرد: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی متهم که ممنوع الخروج بوده و قصد خروج از کشور را داشت، شناسایی و حین فرار دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه تاکنون هفت شاکی و مال باخته شناسایی و اعلام شکایت کرده‌اند گفت: متهم با اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه دستگیری مجرمان و کلاهبرداران در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان چنانچه با این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند می‌توانند برای طرح شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: