پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
در جاده تبریز ـ اهر
عجب شیر ما - مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد دو خودرو پراید با نیسان در جاده اهر ـ تبریز، سه راهی امند، مصدومیت هفت نفر را به همراه داشته و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: ساعت 19 عصر امروز شنبه 14 فروردین، یک مورد تصادف بین دو خودرو نیسان و پراید در جاده اهر ـ تبریز حد فاصل سه راهی امند به اپراتوری فوریت‌های پزشکی هریس اعلام شد.

وی ادامه داد: به علت بالا بودن تعداد مصدومان این حادثه، هم‌زمان پایگاه های فوریت‌‌های پزشکی خواجه، سرند، شیخ رجب و ینگجه و همچنین پایگاه امداد و نجات هلال احمر و آمبولانس بیمارستان امام حسین (ع) هریس که در مسیر بود، به محل اعزام شدند و تکنسین‌های اورژانس 115، پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، 7 مصدوم را به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال دادند و فوت یک تن را نیز اعلام کردند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: در تماس با اورژانس 115 اعلام موارد حوادث، بیان دقیق محل حادثه و مسیر در جاده، از جمله لاین حادثه و تعداد مصدومان بسیار مهم است، تا نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس 115 اطلاع داده شده و نسبت به تعداد مصدومان آمبولانس اعزام شود.

برچسب ها: تصادف ، اهر ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: