شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
عجب شیر پرس - فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارق خودرو ۶۲ میلیارد ریالی در این شهر خبر داد و گفت: این سارق به ۱۳ فقره کلاهبرداری از افراد به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال هم اعتراف کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سردار علی محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت خودروی گران قیمت و شکایت مال باخته، رسیدگی و پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات فنی و پلیسی، سرانجام سارق خودرو را شناسایی و با هماهنگی قضائی به طور غافلگیرانه وی را دستگیر کردند و به همراه خودرو به مقر پلیس انتقال دادند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازجویی های به عمل آمده از متهم مشخص شد علاوه بر سرقت خودرو که ۶۲ میلیارد ریال ارزش داشته از ۱۳ نفر از شهروندان با شیوه های مختلف از قبیل برقراری رابطه دوستی و اغفال کردن آنان در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده که با مشاهده اسناد و مدارک پیش رو به عمل مجرمانه خود اعتراف کرد.

محمدی اضافه کرد: پس از انجام تحقیقات لازم از مال باختگان و مواجهه حضوری، متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: