يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
معاون استاندار بوشهر تشریح کرد
عجب شیر پرس - معاون اقتصادی استاندار بوشهر، اولویت تخصیص تسهیلات به طرح‌های اقتصادی استان بوشهر را تشریح کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، علی باستین صبح شنبه در نشست با مدیران بانک‌های استان بوشهر گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان از اولویت‌های مدیران است و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت نیز در همین راستا انجام می‌شود.

وی افزود: تمام بانک‌های استان موظف هستند هر ماه میزان تسهیلات پرداختی را به طور کامل و دقیق اعلام کنند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از اختصاص ۷۰ درصد تسهیلات مربوط به طرح‌های سفر رییس جمهور به استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم در راستای بهبود وضعیت اشتغال انجام می‌شود.

باستین با تاکید بر اینکه هر ماه برای دستگاه‌های اجرایی، سهمی در نظر گرفته شود گفت: طرح‌های اشتغال‌زای دستگاه‌های مختلف، با هماهنگی دستگاه اجرایی، استانداری و امور اقتصادی و دارایی استان، بررسی و با اولویت‌بندی به بانک معرفی می‌شوند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر در ارتباط با شیوه اولویت‌بندی طرح‌ها یادآور شد: پیشرفت فیزیکی طرح، رسیدن به دهه فجر امسال یا هفته دولت سال آینده و تکمیل زنجیره ارزش از مهم‌ترین عوامل در اولویت تخصیص تسهیلات به طرح‌ها هستند.

باستین از پیگیری طرح‌های سندیکایی مورد توافق بانک‌های عامل تا هفته آینده خبر داد و گفت: مکاتبه و پیگیری جدی معرفی شدگان تسهیلات دور دوم سفر و اعلام نتیجه به دستگاه اجرایی از مصوبات مهم جلسه است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: