دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
عجب شیر پرس - سرپرست اداره کل استاندارد ایلام، از صدور ۱۸پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های واحدهای تولیدی استان، از ابتدای امسال خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، «هادی دوست‌محمدی» با بیان اینکه علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولید کننده به رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استانداردهای ملی و هم چنین اطمینان خاطر در مصرف کننده است، اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون در جلسات کمیته علائم و کنترل کالای برگزار شده در اداره کل استاندارد استان، تعداد ۱۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران برای فرآورده‌های واحدهای تولیدی استان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه پروانه‌های صادر شده در صنایع ساختمانی و معدنی، بسته بندی و سلولزی، شیمیایی و غذایی و کشاورزی بوده است، گفت: هر قدر در زمینه گسترش استاندارد سازی در جامعه به‌ویژه محصولات صنعتی، کشاورزی و خدماتی و ترویج آن تلاش و کوشش شود اقتصاد جامعه محکم‌تر می‌شود.

سرپرست استاندارد ایلام از ابطال ۱۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد  و تمدید ۱۳ پروانه خبر داد و تاکید کرد: رعایت استانداردها کشور را به مسیر پیشرفت و توسعه سوق می‌دهد و انتظار مجموعه استاندارد توجه به این مهم از سوی تمام افراد به‌ویژه واحدهای تولیدی  خدماتی است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: