دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
عجب شیر پرس - مدیر طرح هوشمندسازی کارت‌خوان‌های نانوایی‌های کشور گفت: با راه‌اندازی سامانه برخط نظارت برنانوایی‌ها، هر نانوا براساس میزان پخت نان یارانه دریافت می‌کند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کوروش نجم آبادی مدیر طرح هوشمندسازی کارت‌خوان‌های نانوایی‌های کشور گفت: در حال ۷۶ هزار و ۶۴۰ دستگاه هوشمند پروژه نان در نانوایی‌ها نصب شده و تعدادی از دستگاه‌ها نیز پشتیبان هستند که از طریق خط تلفن ارتباط برقرار می‌کنند.

او در ادامه خصوص طرح نصب دستگاه کارت خوان و فروش هوشمند نان در انواع نانوایی‌های کشور گفت: در این دولت این طرح اجرایی شده است به طوری که این موضوع گامی دیگر در مسیر توزیع عادلانه یارانه‌ها و جلوگیری از قاچاق و فروش آرد خارج از شبکه است.

نجم آبادی افزود: همچنین در طرح ایجاد شده برای شفافیت فروش نان، اطلاعات نان فروخته شده، آرد مصرفی و ... را می‌توانند روی دستگاه هوشمند خود (نانوایان) مشاهده کنند.

مدیر طرح هوشمندسازی کارتخوان‌های نانوایی‌های کشور گفت: اجرای این طرح نقش مهمی در ایجاد رقابت بین نانوایی‌ها در ارتقای کیفیت نان دارد همچنین با نصب دستگاه کارت‌خوان، تمامی نانوایی‌ها رصد می‌شوند و در مرحله بعد هر نانوا براساس میزان پخت نان یارانه دریافت می‌کند.

او ادامه داد: قرار است هر نانوا به میزان فروش خود از دولت یارانه دریافت کند به طوری که نانوایان بدانند که این دستگاه با یک نرم افراز اندرویدی میزان دقیق فروش نان و حتی نوع نان در نانوایی را به دقت ثبت و رصد می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که این سامانه چه زمانی رونمایی می‌شود، گفت:در آینده نزدیک احتمالا در یک الی دوهفته آینده رونمایی خواهد شد.

مدیر اجرایی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان گفت: تمامی فرم هایی که قبلا بازرسان وزارت جهاد کشاورزی به شکل فیزیکی پر می‌کردند از امروز به صورت برخط روی گوشی بازرسان پر می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: