شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
عجب شیر پرس - مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ۴۰۰ دستگاه انواع خودروهای سنگین و سواری، ماشین آلات سنگین و کشنده خارجی و داخلی در مزایده سراسری فوق العاده به شماره ۵۸۳ این سازمان عرضه شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سید عبدالمجید اجتهادی روز چهارشنبه اظهار داشت: این تعداد دستگاه خودرو در ۲۴ استان به مزایده گذاشته شده است. علاقمندان تا ۳۰ آبان ماه می‌توانند جهت بازدید از خودروها به انبارهای این سازمان در استان‌ها مراجعه و پیشنهاد قیمت ارائه کنند.

وی افزود: شرکت در این مزایده از طریق ستاد الکترونیک دولت انجام می‌شود و روز پنجم آذرماه مرحله رمزگشایی با حضور دستگاه‌های نظارتی برگزار و نتایج به برندگان اعلام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه قیمت پایه کارشناسی این تعداد خودروها، هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است، گفت: بیشترین تعداد خودروها از سوی استان‌های آذربایجان غربی، بوشهر، تهران، خوزستان و قم عرضه شده است.

اجتهادی خاطرنشان کرد: متقاضیان با مراجعه به سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت و سازمان اموال تملیکی می‌توانند با مشاهده فهرست خودروها و ماشین‌آلات، محل بازدید را انتخاب و در مزایده شرکت کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: