يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
عجب شیر پرس - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال شکایت فردی از یک تعمیرکار خودرو در سراب، تعمیرکار متقلب یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، «صمد حضرتی» روز سه شنبه افزود: این تعمیرکار خودرو با اخذ ۲۲۰ میلیون ریال اقدام به تعمیر کولر خودرو شاکی کرده ولی کولر خودرو درست کار نمی کرد.

وی با بیان اینکه پرونده تخلف تشکیل و به پرونده تعمیرکار متقلب در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی سراب رسیدگی شد، اظهار کرد: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل غیرموجه بودن آن و اخذ نظریه کارشناسی، اتهام تقلب در کسب را محرز اعلام کرد.

حضرتی، ادامه داد: متهم علاوه بر برگرداندن مبلغ ۱۷۰میلیون ریال به صاحب خودرو به پرداخت مبلغ مذکور جزای نقدی محکوم شد.

قاچاقچی انواع مواد خوراکی یک میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به کشف و ضبط انواع مواد خوراکی خارجی قاچاق در جلفا گفت: این متهم اقدام به قاچاق انواع مواد خوراکی شامل شکلات، نسکافه، بیسکوئیت و غذای رژیمی به ارزش ۳۴۹ میلیون ریال کرده بود.

حضرتی، با اشاره به اینکه پرونده این قاچاق از سوی نیروی انتظامی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است، اظهار کرد: به این پرونده در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی جلفا رسیدگی شد.

وی یادآور شد: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط کالاها به پرداخت یک میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

قاچاقچی بادام هندی در عجبشیر یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به ارسال پرونده قاچاق بادام هندی از سوی نیروی انتظامی عجبشیر به تعزیرات حکومتی این شهرستان، گفت: متهم این پرونده اقدام به قاچاق ۲۰۰ کیلوگرم بادام هندی به ارزش ۵۷۱ میلیون ریال کرده بود.

حضرتی، با بیان اینکه به این پرونده در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی عجبشیر رسیدگی شد، افزود: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

در نیمه نخست سال جاری به دنبال رسیدگی به یک هزار و ۹۲۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در آذربایجان شرقی، قاچاقچیان به پرداخت بیش از ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

در این بازه زمانی اصناف متخلف نیز در حوزه کالا و خدمات استان به دنبال رسیدگی به پنج هزار و ۴۴۶ پرونده در واحدهای اجرای احکام به پرداخت بیش از ۹۰۶ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: