دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
عجب شیر پرس - مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صمت گفت: کارگر نخبه دو هفته پس ازدریافت لوح و جایزه از دست رئیس جمهور از واحد صنعتی و تولیدی اخراج شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین اسدی، مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صمت امروز در نشست خبری جایزه ملی فناوری ایران که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: وقتی به یک دانشجوی ارشد در بخش صنعت ۱۲ میلیون حقوق می‌دهید معلوم است که به فکر مهاجرت می‌افتد دانشجو‌ها در دانشگاه ویژه صنعت و کسب و کار تربیت نمی‌شوند. در کدام رشته دانشگاهی به دانشجو درباره مالیات توضیح می‌دهند؟

اسدی گفت: کارگر نخبه (فارغ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه صنعتی شریف) امروز به من پیامک زده است وقتی از دست رئیسی رئیس جمهور به عنوان کارگر امسال لوح و جایزه گرفتم دو هفته بعد توسط مدیرعامل آن واحد صنعتی و تولیدی اخراج شدم

مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) از ۱۴ تا ۱۷ آذر در تبریز، گفت: جایزه ملی فناوری ایران در راستای ارزیابی فناوری از دیدگاه صنعت است بر این اساس طرح‌های فناورانه برتر که قابلیت تجاری سازی و سرمایه‌گذاری داشته باشند ارائه می‌شود. هدف این جایزه نگاه خاص به فناوری است که در محور‌های نوجوان فناور، مدرسه فناور، دانشگاه فناور، رسانه و فیلم حامی فناور برگزار می‌شود و در نهایت ٢٠ جایزه در چهار دسته در نظر گرفته شده که در راستای حل چالش‌های صنعت است. ضمن اینکه در این جشنواره، هدف‌گذاری و شاخص‌ها مبتنی بر صادرات محوری مورد تاکید است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: