سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۱۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
عجب شیر پرس - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت:پرونده واحد لوازم التحریر به دلیل عدم‌ثبت اطلاعات در سامانه تجارت با جریمه ۲۵ میلیارد ریالی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای عظمایی گفت: با هوشمندسازی بازرسی ها نظارت بر اماکن صنفی با استفاده از ظرفیت سامانه‌های برخط تشدید شده است و از صاحبان صنوف می‌خواهیم ثبت اطلاعات گردش کالا در سامانه جامع تجارت و انبار‌ها را جدی بگیرند.

آقای عظمایی افزود: در همین راستا پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه یک واحد صنفی لوازم التحریر در استان آذربایجان شرقی به دلیل عدم ثبت اطلاعات گردش کالا در سامانه جامع تجارت به میزان ۲۵ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت دقیق و مستمر بازرسان اداره کل صمت بر کنترل بازار ادامه داد: به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان اقدامات نظارتی با جدیت و با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های نظارتی استان و سامانه‌های جامع انبار و تجارت در حال پیگیری است و با متخلفان طبق قوانین برخورد خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را از طریق سامانه این اداره کل و تلفن گویای ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت به این شکایات رسیدگی شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: