دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
عجب شیر پرس - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز اعلام کرد: امسال ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار استانی برای پروژه‌های عمرانی البرز اختصاص یافته که درصدد افزایش آن هستیم.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، توحید شیرزاد حاجی بابا روز یکشنبه گفت: این درحالی است که اعتبارات جاری و هزینه‌ای استان البرز در سال جاری حدود هشت هزار میلیارد ریال است که ۸۵ درصد آن حقوق و مزایای کارکنان ادارات تشکیل می‌دهد.
 
وی بیان کرد: باید سهم خود را از منابع و اعتبارات کشوربالا ببریم و این نیازمند بیان درست و دقیق منابع و موانع استان در مراجع تصمیم گیری است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: احداث بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی کمالشهر، تکمیل کلینیک ویژه بیمارستان امام صادق (ع) شهرستان ساوجبلاغ ، تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان البرز ،ادامه اتوبان شهید همت در امتداد کمربند شمالی کرج ، سالن ورزشی سرپوشیده ۶ هزار نفری کرج از جمله پروژه های مهمی است که با هدف توسعه و پیشرفت استان به صورت ویژه اتمام آنها مدنظر است .

وی یکی دیگر از مشکلات استان البرز را نبود زیرساخت های لازم اداری درآن عنوان کرد و افزود: متاسفانه بسیاری از دستگاه هایی که در ۱۳ سال پیش دراین استان شکل گرفت به لحاظ ساختمان، خودرو، نیروی انسانی و تجهیزات همچنان دچار مشکل هستند که به دنبال چاره اندیشی دراین زمینه نیز هستیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: