شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
عجب شیر پرس - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز طرح تشدید برخورد با تخلف توقف خودرو در پیاده‌رو از امروز در تهران خبرداد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احسان مومنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه ششم آبان ماه از سطح معابر بزرگراهی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی ، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بودیم.

سرهنگ مومنی افزود: در بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه علامه از دهکده ، بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) و در ادامه از سراج ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم.

وی ادامه داد: بزرگراه شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، دارای ترافیک سنگین هستند.

سرهنگ مومنی گفت: در بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) ، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی همچنین گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری دهند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران افزود : از امروز طرح تشدید برخورد با تخلفات توقف در پیاده رو در شهر تهران آغاز می شود و پلیس پس از اطلاع رسانی هایی که از قبل داشت، از امروز این طرح را با اعمال قانون خودروهای متخلف و نصب بروشور و هشدار عدم پارک در پیاده رو انجام خواهد داد. در مرحله بعد اگر این تخلف مجدد صورت پذیرد خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد چرا که این موضوع مطالبه شهروندان است و پلیس به جد این موضوع را پیگیری می کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: