شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
عجب شیر پرس - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: متهمان پرونده قاچاق چای و لوازم یدکی خودرو در شهرهای بناب و مرند به پرداخت ۶ میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا،« صمد حضرتی»، روز پنجشنبه افزود: پرونده قاچاق تعدادی قطعات لوازم یدکی خودرو به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۱ میلیون ریال از سوی نیروی انتظامی مرند به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده بود.

وی با بیان اینکه به این پرونده در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی مرند رسیدگی شد، اظهار کرد: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارایه نکردن مدارک لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به ارسال پرونده قاچاق چای از سوی نیروی انتظامی به اداره تعزیرات حکومتی بناب، گفت: به این پرونده قاچاق به میزان ۱۳۲ کیلوگرم چای به ارزش ۳۶۴ میلیون ریال در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان رسیدگی شد.

حضرتی ادامه داد: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارایه نکردن مدارک لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی همچنین با اشاره به شکایت فردی از صاحب یک تعمیرگاه خودرو در سراب، یادآور شد: به پرونده تقلب در کسب تعمیرکار خودرو در این شهرستان به ارزش ۱۲۳ میلیون ریال در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی سراب رسیدگی شد.

حضرتی، افزود: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم و نظریه کارشناسی، اتهام تقلب را محرز اعلام و متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

در نیمه نخست سال جاری به دنبال رسیدگی به یک هزار و ۹۲۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در آذربایجان شرقی، قاچاقچیان به پرداخت بیش از ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: