پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
عجب شیر ما - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) عجب شیر گفت: خیر این شهرستان با اهدای کمک هزینه ازدواج 20 نفر از نوعروسان یتیم تحت حمایت این کمیته، آن ها را به خانه بخت فرستاد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، محمود عابدی افزود: این خیر در این اقدام خداپسندانه هزینه ازدواج این نوعرسان به مبلغ حدود 200 میلیون ریال را به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و ایام مبارک سال جدید و در راستای سنت حسنه ازدواج، اهدا کرد.
وی یادآور شد: ترویج سنت حسنه ازدواج آسان در بین اقشار جامعه بویژه مددجویان تحت حمایت از اهداف این کمیته بوده و در این راستا، کمیته امداد امام (ره) کمک هزینه خرید جهیزیه به مزدوجان تحت حمایت و نیازمند پرداخت می کند.
مدیر کمیته امداد عجب شیر با اشاره به اینکه در جشن نیکوکاری سال گذشته یک میلیارد و 630 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم این شهرستان جمع آوری شد، اظهار کرد: از این میزان یک میلیارد ریال به صورت غیرنقدی و 630 میلیون ریال به صورت نقدی اهدا شده است.
عابدی، ادامه داد: میزان کمک های مردمی این شهرستان در جشن نیکوکاری سال گذشته در مقایسه با سال 93 حدود 30 درصد افزایش نشان می دهد.
وی گفت: هم اکنون پنج هزار نفر در قالب دو هزار و 200 خانوار زیر پوشش کمیته امداد عجب شیر هستند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: