يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
عجب شیر پرس - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: فعالیت گشت‌های مشترک بازرسی از بازار شن و ماسه، شکر و دارو و مواد بهداشتی در استان آغاز شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «صمد حضرتی»، روز دوشنبه با اشاره به اینکه سه تیم گشت مشترک بازرسی با همکاری سازمان های متولی و این اداره کل بر بازار این مواد نظارت خواهند کرد، افزود: این گشت های سیار به دنبال افزایش خودسرانه قیمت این اقلام در بازار راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: در اجرای این عملیات، تیم های بازرسی روزانه با حضور در محل های عرضه و فروش شکر، دارو و مواد بهداشتی و کارگاه های تولید شن و ماسه بر قیمت و نحوه فروش این اقلام نظارت می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: بازرسان در صورت مشاهده تخلف در این واحدها، به صورت قانونی برخورد کرده و برای متخلفان پرونده تخلف تشکیل خواهند داد.

حضرتی، با بیان اینکه پرونده های تخلف نیز در شعبه های تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان جریمه می شوند، ادامه داد: بازرسی گشت های مشترک از این بازارها تا کسب نتیجه ادامه می یابد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف در واحدهای عرضه کننده شن و ماسه، شکر و دارو و مواد بهداشتی موضوع را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat۱۳۵.ir به بازرسان تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

در نیمه نخست امسال، اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات استان به دنبال رسیدگی به پنج هزار و ۴۴۶ پرونده در واحدهای اجرای احکام به پرداخت بیش از ۹۰۶ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: