دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
عجب شیر پرس - نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی مجدد قطار مراغه به تهران از اول آبان ماه خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای علیزاده در جلسه شورای اداری مراغه گفت: علاوه بر راه اندازی مجدد قطار مراغه به تهران در قطار تبریز و ارومیه نیز برای مراغه سهمیه ویژه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: مسئول راه آهن جمهوری اسلامی ایران قول داده است از آبان ماه قطار ویژه مراغه به مشهد راه اندازی شود.

وی در ادامه از تخصیص یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای آزاد راه مراغه - هشترود خبر داد و افزود: این طرح برای راه اندازی دو شیفت در حال اجرا است.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: زمین مورد نیاز برای بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مراغه تامین شده و بزودی اجرای آن آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان مراغه گفت: اختلاف بین اعضای شورای شهر موجب شده با گذشت پنج ماه شهردار مراغه انتخاب نشده باشد.

آقای اسدیان افزود: اگر اعضای شورای شهر به وظیفه قانونی خود در انتخاب شهردار عمل نکنند طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: مدت زمان قانونی برای انتخاب شهردار محدود است و لازم است اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار به تکلیف خود عمل کنند.

فرماندار شهرستان مراغه در این جلسه خواستار پیگیری و جذب اعتبارات طرح‌های عمرانی شد.

آقای اسدیان افزود: با نزدیک شدن به فصل سرما پیگیری جذب اعتبارات برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌ها ضروری است.

امام جمعه مراغه گفت: مسئولان در انجام امورات آینده نگری داشته باشند و در تدوین برنامه‌ها بیشتر از هر چیز خیر و صلاح مردم را در نظر بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی افزود: در قرآن و احادیث معصومین برای خدمت به مردم و عاقبت نگری تاکید فراوان شده است.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام کاندید‌های انتخابات مجلس گفت: امروز مسئولیت نمایندگان و برنامه ریزان برای اداره امور کشور سخت و سنگین است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: