پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: اجرای برنامه های شاد نوروزی در امامزاده ها از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه قابل تقدیر است و موجب تقویت فرهنگ دینی می شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه آذربایجان شرقی ' حسن استوار آذر' در بازدید از امامزاده سید حمزه تبریز افزود: در سال های اخیر با تلاش متولیان برخی از امامزاده های استان از جمله امامزاده سید حمزه عملکرد مناسبی در رسیدگی به فضای فیزیکی و اجرای برنامه های فرهنگی شاد داشته اند.
وی از طرح آرامش بهاری به عنوان طرحی جهت استقبال از مسافران نوروزی در امامزاده ها یاد کرد و گفت: حضور مبلغان حوزه علمیه قم برای پاسخگویی به مسائل شرعی، برپایی غرفه های حجاب و عفاف و خیمه های معرفت اقدامات ارزشمندی است که در راستای طرح آرامش بهاری در امامزاده های استان انجام شد.
وی افزود: این طرح به مردم نشان داد که امامزاده تنها جای عزا و سوگواری نیست و آیین های شاد و مفرح نیز در این مکان های مقدس قابل اجراست.
وی گفت: برنامه های فرهنگی شاد و مفرح برای تبلیغ آیات قرآنی در این مکان های مقدس انجام می شود که رضایت زائران را جلب کرده است و جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: