پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
در انتهای معاملات بازار سرمایه رقم خورد؛
عجب شیر پرس - در انتهای بازار، شاخص کل بورس با افزایش ۱۳ هزار و ۹۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱ هزار و ۲۴۳ واحدی قرار گرفت.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امروز  سه شنبه (۲۵ مهر)  در انتهای بازار شاخص کل بورس با افزایش ۱۳ هزار و ۹۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱ هزار و ۲۴۳ واحدی قرار گرفت. ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۱۶ میلیارد تومان رسید.

شپنا، شتران و کگل سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند وشستا، خگستر و شتران سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن با افزایش ۳ هزار و ۱۶۲ واحدی روی پله ۶۸۹ هزار و ۹۴۲ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۱۱۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۱۶ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز بانک‌ها بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۶۱ میلیارد تومان به خود اختصاص دادند. همچنین خودرو و فلات اساسی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

وپارسا ۲، اهرم  و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وپارسا ۲، شستا و وبهمن ۴ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۸۷۴، اخزا ۴۰۴ و اراد ۱۳۸۴  بیشترین ارزش معامله و نماد‌های نیلی ۲، دی و کارا ۲  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: