شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
آخرین اخبار پلیسی در آذربایجان شرقی
عجب شیر پرس - فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل جوان ۲۸ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل پس از چند ساعت با تمهیدات پلیسی خود را معرفی کرد.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره نزاع و درگیری در یکی از محلات این شهرستان بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور و بررسی‌های میدانی اولیه ماموران مشخص شد که دو جوان ۲۲ و ۲۸ ساله به علّت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر و جوان ۲۲ ساله با ضربات چاقو از ناحیه قفسه سینه جوان ۲۸ ساله را مجروح که بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی عنوان کرد: مصدوم علی‌رغم تلاش کادر پزشکی به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

فارسی خاطرنشان کرد: قاتل با تمهیدات پلیسی خود را معرفی و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: خانواده‌ها بایستی با نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان خود نسبت به کنترل هیجانات آن‌ها در این سنین اقدام کنند و از شهروندان نیز درخواست می‌شود تا آستانه صبر و تحمل خود را بالا برده تا دیگر شاهد وقوع این گونه موارد ناگوار نباشیم.

نجات جان یک شهروند عجبشیری از مرگ حتمی توسط رئیس کلانتری این شهرستان

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از نجات جان یک شهروند عجبشیری از مرگ حتمی توسط رئیس کلانتری این شهرستان خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر مطرح کرد: رئیس کلانتری شهرستان عجب‌شیر هنگام گشت‌زنی در یکی از محلات شهرستان، تجمع تعدادی از شهروندان را در مقابل یک مغازه مشاهده و جهت بررسی موضوع به محل وارد می‌شود.

وی ادامه داد: این مامور وظیفه‌شناس با حضور در بین مردم مشاهده می‌کند که یک نفر حدود ۵۰ ساله به علت نامعلومی داخل مغازه بیهوش شده و حال وی مساعد نیست.

وی افزود: وی ابتدا نبض این شهروند را کنترل و متوجه می‌شود قلب وی از ضربان افتاده ولی با استفاده از تجاربی که قبلا از کلاس کمک‌های اولیه داشته، سریع اقدام به شوک مصنوعی با فشار دادن قفسه‌سینه کرده و سپس موضوع را سریعا به عوامل اورژانس اطلاع و با تلاش پلیس و عوامل اورژانس این فرد از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کند.

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در تبریز

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری دو سارق سیم و کابل برق با ۲۳ فقره سرقت در تبریز خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شکایات واصله از اداره برق تبریز مبنی بر سرقت سیم و کابل برق موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران طی بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی و پلیسی و با اخذ دستور قضایی در یک عملیات ضربتی، دو سارق را دستگیر کردند.

محمدی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۲۳ فقره سرقت اعتراف کردند و برابر اعلام کارشناسان آن اداره ارزش سیم و کابل برق  سرقتی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی خاطر نشان کرد: هر دو متهم دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به همراه نماینده حقوقی اداره برق تحویل مرجع قضایی شدند و با صدور قرار روانه زندان شدند.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: