يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
عجب شیر پرس - همزمان با افزایش تعداد شهدای فلسطینی در نوار غزه، بیمارستان شهداالاقصی نسبت به اتمام سوخت لازم و توقف خدمات رسانی پزشکی در این منطقه هشدار داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، آمار شهدای فلسطینی در جریان حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به ۲۳۲۹ تن افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، تمام اعضای ده‌ها خانواده فلسطینی بر اثر بمباران جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به صورت کامل شهید شده‌اند.

همچنین در جریان این حملات تاکنون ۹ هزار و ۴۰ تن که اکثر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند زخمی شده‌اند.

خلیل الدقران یکی از مسئولان بیمارستان شهداالاقصی تاکید کرد: سرتاسر نوار غزه شاهد حملات هوایی گسترده ارتش رژیم صهیونیستی است و تعداد زخمی‌هایی که به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اعزام می‌شوند فراتر از توان این مراکز است.

وی در ادامه افزود: از جامعه بین الملل می‌خواهیم بر اشغالگران صهیونیست برای بازکردن گذرگاه‌های انسانی با هدف انتقال بیماران و مجروحان و دسترسی به کمک‌های بشردوستانه فشار آورند.

الدقران تصریح کرد: ما هشدار می‌دهیم که خدمات رسانی بیمارستان‌ها در اثر نبود سوخت لازم متوقف می‌شود و سوخت باقی مانده تنها برای چند ساعت کفاف می‌دهد. این روند بیانگر وقوع یک فاجعه بهداشتی در نوار غزه است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: