شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد
عجب شیر پرس - فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که هر سه ثانیه یک تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تهران برقرار می‌شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در مراسم صبحگاه مشترک واحدهای نمونه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که صبح امروز در ستاد مرکزی فاتب برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن هفته فراجا گفت: این هفته فرصتی است برای اینکه یادی از شهدا داشته باشیم، گزارشی از عملکردمان به مردم داشته باشیم و برای برنامه‌های پیش‌رو برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: فراجا امروز از جنس مردم، برای مردم و در کنار مردم توانسته جلب مشارکت عمومی را داشته باشد.

محمدیان با بیان اینکه روزانه ۳۵ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گرفته می‌شود، گفت: این موضوع نشان‌گر اعتماد مردم به پلیس است؛ به عبارت دیگر، در هر سه ثانیه یک شهروند با سامانه ۱۱۰ تماس می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بین ۱۵ تا ۱۷ هزار مورد از تماس‌های روزانه‌ای که با سامانه ۱۱۰ در تهران برقرار می‌شود، منجر به عملیات می‌شود، گفت: نزدیک به ۱۸ هزار نفر نیز روزانه به پلیس تهران مراجعه می‌کنند.

محمدیان از کشف ۱۲ تن موادمخدر در پایتخت طی شش ماه اخیر خبر داد و گفت: همچنین در این مدت ۳۰۰ قبضه سلاح نیز کشف شد و ۱۸۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق نیز کشف و ضبط شد که حدود پنج هزار میلیارد آن چند روز پیش امحا شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره خدمات پلیس پایتخت در صدور گذرنامه نیز گفت: در طول ایام اربعین ۳۲۰ هزار جلد گذرنامه صادر شد و ۱۸۶ هزار خدمت دیگر نیز ارائه شد.

وی همچنین به عصبانیت دشمن از پلیس اشاره کرد و گفت: یکی از نمودهای عصبانیت دشمن همین تحریم‌هاست که می‌بینید هربار تحریم جدیدی اعمال می‌کنند نام چند نفر از فرماندهان پلیس تهران هم دیده می‌شود که البته ما به آن افتخار می‌کنیم؛ چراکه نشان می‌دهد ما همچنان در خط امام و رهبری هستیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: