يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
شهردار تبریز تأکید کرد
عجب شیر ما - شهردار تبریز در بازدید از پروژه عظیم مقبرةالشعرا بر لزوم تسریع در پیشرفت این پروژه فرهنگی و تاریخی تأکید کرد و گفت: فاز دوم این پروژه پس از برگزاری مناقصه با اعتبار تخمینی 15 میلیارد تومان تداوم خواهد داشت.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، صادق نجفی با اشاره به فاز‌بندی‌های این پروژه اظهار داشت: خوشبختانه سرعت اجرای فاز نخست این پروژه قابل‌قبول بوده است؛ با این حال، فاز دوم باید با استفاده حداکثری از فرصت محدود فصل عمرانی، پیگیری شود.

وی با اشاره به بهره‌گیری از نظرات کارشناسی میراث فرهنگی در پیگیری پروژه تصریح کرد: شهرداری به عنوان مجری پروژه، وظیفه پیشرفت پروژه را بر عهده‌ دارد، این امر در کنار مشاوره‌ها و همفکری‌ها با عزیزان میراث فرهنگی، موجب پیش‌برد شاخص‌های کمی و کیفی خواهد شد.

نجفی با اشاره به همجواری این پروژه با موزه قاجار اظهار داشت: با اتصال این دو مرکز مهم تاریخی و فرهنگی، شاهد ایجاد یک قطب مهم گردشگری و تاریخی در شمال شهر خواهیم بود. 

وی خاطرنشان کرد: پروژه مقبرةالشعرای تبریز در دو فاز در حال مرمت بوده که فاز اول در پایان سال گذشته، با تخصیص اعتبار 9 میلیارد تومان به اتمام رسیده است، همچنین فاز دوم این پروژه نیز توسط سازمان عمران به مناقصه گذاشته می‌شود و پس از برگزاری مناقصه با اعتبار تخمینی 15 میلیارد تومان تداوم خواهد داشت.

گفتنی است، استفاده از کارشناسی‌های سازمان میراث فرهنگی از ویژگی‌های محتوایی و کیفی این پروژه است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: