يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
عجب شیر پرس - استاندار آذربایجان شرقی بر تسهیل امور برای سرمایه گذاری بیشتر بخش خصوصی در آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: بدیهی است که باید برای تحقق این مهم فرایندهای لازم کوتاه تر شود و سرمایه گذاران دچار کاغذبازی های اداری نشوند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، روز یکشنبه عابدین خرم در جلسه شورای برنامه ریزی استان همچنین بر ضرورت تلاش، هم افزایی و همدلی برای جذب حداکثری اعتبارات تاکید کرد و گفت: پیشرفت های ارزشمند در عرصه های مختلف استان در دولت سیزدهم حاصل شده و باید همه دست به دست هم دهیم تا طرح های توسعه ای استان با سرعت بیشتری پیش برود.

وی گفت: اگر در حوزه های مختلف آمار دقیقی ارایه شود تصمیم گیری های درست تر و آسان تر می شود در غیر این صورت بنای توسعه استان سست شده و نتیجه نمی دهد.

خرم اضافه کرد: مصوبات کارگروه زیربنایی به عنوان بدنه کارشناسی شورای برنامه ریزی در زمینه تصویب طرح های اقتصادی، عمرانی و سرمایه گذاری برای ما مهم بوده و بر مبنای آن برای تسریع در روند جذب سرمایه گذاری در مناطق مختلف استان می کوشیم.

وی ادامه داد: مصوبه های شورای برنامه ریزی باید شکل واحدی داشته باشند و شیوه استنادها باید تغییر کند به گونه ای که طرح ها ابتدا به دبیرخانه ارسال شود تا با پشتوانه فکری در این جلسات ارایه شوند.

در جلسه امروز شورای برنامه ریزی آذربایجان شرقی با حضور استاندار ۱۳ طرح سرمایه گذاری در حوزه های تولیدی، گردشگری و کشاورزی تصویب شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: