شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
از جهنم به بهشت
عجب شیر پرس - تراکتور پس از تحمل نتایج ضعیف در ابتدای فصل جدید، اکنون اوضاع بهتری دارد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، باخت برابر غول‌های فوتبال ایران و حذف از آسیا شاید خوش‌بین‌ترین هوادار تراکتور را هم به تحول یک‌باره تیم قرمزپوش تبریزی ناامید کرده بود.

تی‌تی‌ها در هفته نخست لیگ بیست‌وسوم سه بر یک مغلوب سپاهان شدند و در هفته دوم با یک گل مقابل رقیب دیرینه خود پرسپولیس باختند.

در ادامه شکست مقابل شارجه امارات در پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا شرایط تراکتور را در ابتدای فصل جدید به بدترین وضع ممکن تبدیل کرد.

بازی هفته سوم تی‌تی‌ها در لیگ‌برتر مقابل استقلال خوزستان به تعویق افتاد تا شاگردان پاکو خمس فرصتی برای جمع‌وجور کردن خود پیدا کنند.

سرخ‌های آذربایجان در دیداری از هفته چهارم لیگ‌برتر مقابل مس رفسنجان صف‌آرایی کردند. درحالی که سکوی‌های یادگارامام (ره) لبریز از هوادار بودند اما نمایش تراکتور چنگی به دل نزد و مهدی عبدی مهاجم مغضوب فصل گذشته یحیی گل‌محمدی با ضربه سر خود نجات‌بخش تراکتور شد تا اولین سه امتیاز فصل‌ تراکتور به حساب این تیم واریز شود.

تی‌تی‌ها ۱۱ شهریورماه و قبل از شروع فیفادی به خانه آبی‌پوشان خوزستان رفتند و با یک گل به برتری رسیدند تا با شرایطی بهتر نسبت به ابتدای فصل، راهی تعطیلات شوند.

تراکتور در ادامه بردهای اقتصادی خود این بار در هفته پنجم یک بر صفر از سد هوادار گذشت و در هفته هفتم با چهار گل شب به یاد ماندنی را در اراک و مقابل آلومینیوم رقم زد تا موقتاً صدرنشین شود.

تیم سرخ‌پوش تبریزی اکنون با هشت گل بی‌رحم‌ترین حمله لیگ‌برتر را در اختیار دارد. تراکتور همچنین با دریافت چهار گل و کلین‌شیت در چهار بازی اخیر دومین‌ خط دفاع برتر لیگ را در اختیار دارند.

حالا اوضاع نسبت به قبل برای تراکتور و هوادارنش تغییر پیدا کرده است و این آغاز ماجرا برای پرشورهاست که بعد از روزهای جهنمی ابتدایی فصل اکنون راحت‌تر از قبل به تماشای بازی تیم محبوبشان می‌نشینند و به ادامه فصل امیدوار هستند. تی‌تی‌ها که طی سال‌های اخیر به بی‌ثباتی معروف بودند، حالا امیدوارند با ماندگاری پاکو خمس روی نیمکت این تیم برای اولین به رویای خود یعنی رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ‌برتر فوتبال ایران دست پیدا کنند، رویایی که پرشورها همواره لایق آن بوده‌اند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: