شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
عجب شیر پرس - سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی با اشاره به حادثه واژگونی و حریق تانکر حمل سوخت جمعه هفته گذشته در اتوبان شهید کسایی تبریز ، گفت: این حادثه ۲ فوتی و چهار مصدوم داشت که امروز یکی از مصدومان هم جان باخت.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، «وحید شادی نیا» روز شنبه خاطرنشان کرد: صبح روز جمعه هفتم مهرماه ۱۴۰۲بر اثر واژگونی تانکر حمل سوخت و برخورد با پراید در آزاد راه پیامبر اعظم( ص) محدوده روستای چاوان ۲ کودک خردسال فوت کردند و امروز مادر این کودک هم به دلیل شدت جراحت در بیمارستان درگذشت .

( یک زن ۳۵ ساله - ۲ مرد ۲۷ و ۳۵ ساله ) و یکی از نیروهای آتش نشانی از مصدومان این حادثه بودند.

معاون پلیس راه آذربایجان شرقی علت تصادف را خطای انسانی و ناتوانی راننده تانکر در کنترل تریلر اعلام کرد.

بر اساس اعلام سرهنگ احمدی تانکر حامل سوخت از سرخس به پالایشگاه تبریز در حال حرکت بود که در سرازیری فتح آباد مسیر شرق به غرب اتوبان شهید کسایی محدوده چاوان به علت ناتوانایی در کنترل وسیله نقلیه بعد از برخورد با گاردریل‌های رفوژ میانی به مسیر مخالف منحرف شد و با سواری پراید که در مسیر تبریز ـ تهران در حال حرکت بود برخورد کرد و منجر به آتش سوزی شد.

کنارگذر جنوبی تبریز (آزادراه شهید کسایی) با اینکه کمتر از یک درصد راه‌های آذربایجان شرقی را شامل می‌شود، با دربرگیری حدود سه درصد از مجموع تصادفات رانندگی به جاده مرگ معروف شده و ساماندهی و ایمن‌سازی آن از مطالبات اصلی شهروندان است.

این آزادراه، در واقع بخشی از آزادراه تهران–تبریز را تشکیل می‌دهد که در ادامه به کنارگذر غربی تبریز (آزادراه شهید باکری) منتهی شده و در نهایت به بازرگان و از آنجا نیز به اروپا متصل می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: