عجب شیر پرس - دادستانی تهران در پی اظهار نارضایتیها و گلایهمندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارائه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، به این موضوع واکنش نشان داد و مدیرعامل این شرکت را فراخواند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، تپسی نام تجاری شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس است که قبل از مهر با اعلام طرح جدید سرویس مدارس اقدام به ثبت نام سرویس مدرسه کرده و بررسیهای اولیه حاکی از این است که پس از آغاز سال تحصیلی تعهدات خود را انجام نداده و با ارسال پیامک عذرخواهی اقدام به باز گرداندن اصل پول کرده است.
در همین رابطه؛ دادستانی تهران در راستای پیگیری و صیانت از حقوق عامه و به عنوان مدعیالعموم موضوع را پیگیری میکند.
در این راستا با تشکیل جلسهای با حضور مدیرعامل تپسی و دستگاههای متولی از جمله آموزش و پرورش شهر تهران در دستور کار دادستانی قرار گرفت.