جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
عجب شیر ما - سرپرست فرمانداری عجب شیر گفت: در این روز طرح محدودیت ترافیکی در منطقه گردشگری قلعه چای این شهرستان اجرا می شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مراثی در جلسه هماهنگی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان این شهرستان به مناسبت روز انس با طبیعت، افزود: این طرح به منظور روان سازی ترافیک اجرا می شود و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 23 شامگاه این روز از عجب شیر به مسیر گردشگری قلعه چای ممنوع است.

وی اظهار داشت: تردد تریلر، کامیون و کامیونت ها از ساعت هشت صبح جمعه تا یک بامداد روز شنبه( 14 فروردین) از عجب شیر به مسیر گردشگری قلعه چای و برعکس نیز ممنوع است.

سرپرست فرمانداری عجب شیر، یادآور شد: در سال گذشته بیش از 11 هزار گردشگر این شهرستان، 13 فروردین را در این منطقه سپری کردند.

مراثی، با اشاره به طبیعت زیبای این شهرستان و مسافر پذیری آن، ادامه داد: در روز انس با طبیعت میهمانان نوروزی از بخش قلعه چای و قوروچای و مناطق خوش آب و هوای این شهرستان استقبال زیادی می کنند و باید همه دستگاه های خدمات رسان در راستای ارایه خدمات بهتر به آنان تلاش کنند.

وی، گفت: در این روز پایگاه های خدمات رسان از سوی نیروهای فعال و مجرب جمعیت هلال احمر، اورژانس، شهرداری ها، راهداری، اداره میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی انتظامی و امنیتی همزمان با روز انس با طبیعت در مسیر گردشگری قلعه چای دایر خواهد شد.

مراثی، از مسافران نوروزی خواست برای بهره مندی از محیط زیستی زیبا، سالم و با نشاط، به توصیه های زیست محیطی و بهداشتی ماموران و کارشناسان حفاظت محیط زیست این شهرستان توجه کنند.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: