يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
عجب شیر پرس - نساجی ایران در حالی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال به میدان می‌رود که این تیم در ۳ بازی آخر خود به سختی توانسته از حریفانش امتیاز بگیرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، تیم فوتبال نساجی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی در ورزشگاه آزادی میزبان الهلال است که با ۳ امتیاز صدرنشین گروه D این رقابت‌ها است اما کار سختی مقابل مهمان متمول عربستانی خود دارد. البته آبی‌پوشان عربستانی روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند و به سختی از حریفان امتیاز می‌گیرند. مشکلات داخلی از دیگر عواملی است که باعث شده «رییس آسیا» (لقب الهلال) درگیر حواشی مختلف باشد.

این تیم هفته گذشته به سختی در جام حذفی عربستان از سد تیم دسته دومی الجبلین گذشت و با تک گل روبن نوس این تیم را شکست داد. پیش از این برد، آن‌ها دو تساوی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ عربستان داشتند و با نتیجه مشابه یک بر یک برابر نوبهار ازبکستان و ضمک متوقف شدند. الهلال به سختی و در دقیقه ۱۰+۹۰ گل تساوی را مقابل نوبهار به ثمر رسانده بود.

الهلال اکنون با ۲۰ امتیاز در رده اول لیگ عربستان قرار دارد و ۶ برد و ۲ تساوی از ۸ بازی خود به دست آورده است. بهترین پیروزی آن‌ها تا اینجای فصل مربوط به برد ۶ بر یک برابر الریاض است اما مهم‌ترین برد آن‌ها به کامبک ۴ بر ۳ برابر الاتحاد در خانه حریف برمی‌گردد. این تیم در لیگ عربستان تاکنون ۲۳ گل زده و ۷ گل دریافت کرده است که چهارمین خط دفاعی و دومین خط حمله برتر را در اختیار دارد.

این تیم پیش از شروع فصل توانست به فینال جام باشگاه‌های عرب برسد اما در بازی فینال با درخشش کریستیانو رونالدو، با نتیجه ۲ بر یک مغلوب النصر ۱۰ نفره شد. دیگر تیمی که در این فصل توانسته از شاگردان ژرژ خسوس امتیاز بگیرد، الفیحا است که توانست آبی‌پوشان را در خانه‌شان با نتیجه یک بر یک متوقف کند.
شایعات درباره تغییر روی نیمکت الهلال

نتایج نه چندان مطمئن سرمربی پرتغالی سبب شده تا سران الهلال به دنبال تغییر نیمکت این تیم باشند و به دنبال گزینه‌های مطرحی چون زیدان، آلگری و حتی آنچلوتی هستند. گفته می‌شود نیمار، ستاره گران قیمت برزیلی از شرایط خود در این باشگاه عربستانی راضی نیست و درگیری‌هایی با خسوس داشته است. او در بازی آخر این تیم در جام حذفی حتی جزو لیست نهایی این تیم نبود و ممکن است در زمستان یا پایان فصل درخواست خروج دهد.

الهلال برای قهرمانی در عربستان و لیگ قهرمانان آسیا تیم قدرتمندی بست و ستاره‌هایی چون یاسین بونو، کالیدو کولیبالی، روبن نوس، مالکوم، میلینکوویچ ساویچ، الکساندر میتروویچ و نیمار را جذب کرد. بهترین گلزنان این فصل الهلال سالم الدوساری و مالکوم با ۶ گل زده هستند و میتروویچ نیز تاکنون موفق شده ۵ گل برای آبی‌پوشان به ثمر برساند. ساویچ و مالکوم با ۲ پاس گل، بهترین گلسازهای این تیم عربستانی هستند و یاسین بونو نیز تاکنون در همه مسابقات ۲ کلی‌شیت ثبت کرده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: