پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اگر امروز 6 قدرت بزرگ دنیا در برابر خواسته‌های ملت ایران سر تعظیم و تواضع فرو می‌آورند حاصل رشادت‌های جانبازان و همرزمان شهید آنها است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، سعید شبستری‌خیابانی در حاشیه بازدید از بیماران بیمارستان اعصاب و روان فجر تبریز مربوط به جانبازان هشت سال دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جانبازان اعصاب و روان اسوه‌های صبر و ‌مقاومت هستند که شاید کمتر کسی درد آنها را بفهمد و بتواند آنها را درک کند؛ بر همین اساس وظیفه تمام مسئولان رسیدگی جدی به امور این دلاوران است.

وی افزود: اگر امروز 6 قدرت بزرگ دنیا در برابر خواسته‌های ملت ایران سر تعظیم و تواضع فرو می آورند حاصل رشادت‌های جانبازان و همرزمان شهید آنها است که خود در گوشه همین بیمارستان و همرزمانشان در زیر خاک آرام گرفته‌اند و نه ادعایی دارند و نه شکوه گلایه‌ای.

شبستری اضافه کرد: بر طرف کردن نیازهای درمانی جانبازان، بویژه جانبازان روحی که به مراتب درد بیشتری را تحمل می کنند و لکن درد آنها قابل مشاهده نیست، کمترین کاری است که مسئولان می توانند برای آنها انجام دهند و هر مشکلی که بیماران این مرکز داشته باشند باید برطرف کنیم.

در این دیدار تعدادی از جانبازان بستری شده به بیان درددل‌ها و برخی از مشکلات خود پرداختند، مشکل بیمه تعدادی از اقلام دارویی و محدودیت زمان بستری شدن از جمله مسائلی بود که این جانبازان مطرح و از زحمات شبانه‌روزی سعید کنعانی، رئیس این بیمارستان تقدیر و تشکر کردند.

لازم به ذکر است معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی امروز همچنین از بیمارستان شهداء تبریز بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات مبتلابه این بیمارستان، پرسنل و بیماران آن قرار گرفت

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: