يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
در دوازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری؛
عجب شیر پرس - رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جامعه اسلامی باید حیثیت مردم را حفظ کند، اظهار داشت: باید هرچه می‌توانیم اسلامیت این جامعه را حفظ کنیم.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل ایرنا، آیت‌الله سید احمد جنتی صبح امروز (سه‌شنبه) در دوازدهمین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد امام (ره) و شهدا، گفت: باید پشتیبان راه شهدا باشیم و هرکس شهید می‌شود در همین راه و تجلیل از آن قرار دارد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ‌دین ما اسلام است و جامعه اسلامی نیز یک جامعه امن و سلامت است، اضافه کرد: آبرو و اخلاق و اموال مردم باید در این جامعه حفظ شود.

وی افزود: همه‌چیز مردم باید در جامعه در امن و امان و سلامت باشد، جامعه اسلامی باید چنین باشد. باید هرچه می‌توانیم اسلامیت این جامعه را حفظ کنیم.

آیت‌الله جنتی تاکید کرد: همه‌چیز مردم باید در جامعه در امن و امان و سلامت باشد، جامعه اسلامی باید چنین باشد. باید هرچه می‌توانیم اسلامیت این جامعه را حفظ کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی باید حیثیت مردم را حفظ کند. ما باید قدر سلامت جامعه را بدانیم و از آن دفاع کنیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: