يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبرداد
عجب شیر پرس - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف ۹۸ اصله الوار قاچاق جنگلی در یکی از محلات شهر اردبیل خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، محمود قلی زاده سوم مهر با اعلام این خبر گفت: با رهگیری و اقدام به موقع مأموران حفاظتی پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل ۹۸ اصله الوارجنگلی دپو شده در یک خانه نیمه کاره با همراهی و همکاری نیروهای معاونت مبارزه با قاچاق کالای  فراجا کشف شد.
وی افزود: الوار کشف شده توسط سوداگران طبیعت از طریق استان همجوار به صورت غیر مجاز ترانزیت و در محل کشف شده دپو شده بود که با رصد مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان اردبیل رهگیری و کشف شد.
وی ادامه داد: الوار کشف شده به اداره کل منتقل و  در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد.
قلی‌زاده با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد، اظهار کرد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: