شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
پیشکسوت تراکتور مطرح کرد
عجب شیر پرس - مدافع پیشین تراکتور می‌گوید تعطیلی و وقفه در لیگ‌ برتر از نظر روحی و جسمی به ضرر بازیکنان است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، مصطفی اکرامی اظهار کرد: شرایط تراکتور نسبت به ابتدای فصل بهتر شده است. تغییرات بسیاری در این تیم به وجود آمد و تراکتور ورودی و خروجی پرتعدادی داشت. قرعه دشوار و رویارویی با سپاهان و پرسپولیس نیز شرایط را برای تراکتور سخت‌تر کرده بود.

او ادامه داد: تراکتور با جذب مهدی عبدی توانست مشکل نبود مهاجم نوک را تاحدودی برطرف کند، اما به‌نظرم وجود حداقل دو یا چند بازیکن باکیفیت در هر پست می‌تواند به نفع تیم باشد.

اکرامی در خصوص تعطیلی لیگ‌برتر گفت: این وقفه‌ها هم از لحاظ روحی و هم از نظر جسمی روی بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد و کار را برای مربیان بسیار دشوار می‌کند. با تعطیلی لیگ مخالف هستم. اما تراکتور برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز داشت و معتقدم تعطیلی قبلی به نفع این تیم شد.

پیشکسوت تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان این تیم را در قامت یک مدعی دید یا خیر؟ افزود: به تراکتور خوش‌بین هستم. لیگ دشوار است و نمی‌توان تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال را نادیده گرفت اما تراکتور می‌تواند با حفظ تمرکزش در هر بازی به این مهم دست پیدا کند. قهرمانی برای تراکتور دور از دسترس نیست. هیچ ورزشگاهی جوی یادگارامام (ره) را ندارد و هواداران پشتوانه بزرگ این تیم هستند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: