دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
عجب شیر پرس - موقوفه ماه‌رخسار معتمد وزیری در راستای کمک به تحصیل نیازمندان و در آیینی ۲ هزار و ۳۰۰ بسته تحصیلی و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند ناحیه منفصل شهری ننله سنندج اهدا کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان روز سه شنبه در آیین اهدای کمک بسته های تحصیلی به نیازمندان استان در سنندج اظهار کرد: این تعداد بسته تحصیلی از طرف موقوفه ماه رخسار معتمد وزیری به تمام دانش آموزان نیازمند منطقه منفصل شهری ننله اهدا شده و ارزش ریالی هریک از این بسته‌ها در حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

رضا طوسی افزود: موقوفه ماه رخسار معتمد وزیری در مناسبت های مختلف همکاری بسیار خوبی با این نهاد دارد و در زمینه کمک به ایتام و خانواده‌های نیازمند کمک‌های چشمگیری اهدا کرده است.

وی گفت: این نهاد هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس و در جهت ترویج سنت حسنه نیکوکاری و گسترش استفاده ازظرفیت خیران و کمک به اقشار نیازمندان نسبت به تامین لوازم التحریر و نیازهای تحصیلی مددجویان اقدام می کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اظهار کرد: هم اکنون ۲۳ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان است که امید است با کمک خیران تمامی نیازهای تحصیلی این دانش آموزان تامین شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: