يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
عجب شیر پرس - رییس انجمن موج سواری ایران گفت: تیم‌های ملی بانوان و آقایان استندآپ پدل برد جمهوری اسلامی ایران قبل از اعزام به مسابقات جهانی، در جزیره کیش اردو زد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، روز سه‌شنبه ایرنا، «علی رضا رستمی عزت» در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم ملی استند آپ پدل برد جمهوری اسلامی ایران که هم اکنون در اردوی آمادگی جزیره کیش به سر می‌برد، ۳۰ شهریورماه برای حضور در مسابقات جهانی، عازم فرانسه خواهد شد.

وی سطح آمادگی اعضای تیم ملی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این مسابقات در ماده‌های ۲۰۰ متر سرعت، پنج و ۱۸ کیلومتر استقامت و در ۲ رشته استندآپ پدل برد و پدلینگ برگزار می‌شود و تیم‌های ملی کشورهای مختلف در این دوره از مسابقات حضور دارند.

«رستمی عزت» با تاکید بر اینکه مسابقات جهانی فرانسه از سطح بالایی برخوردار است، ادامه داد: امیدوارم تیم ملی کشورمان در این دوره، در رقابت با بزرگان استندآپ پدل برد جهان، نتایج خوبی بدست آورد.

استندآپ پدل، ورزشی است که در آن ورزشکار روی یک تخته بزرگ (برد) می‌ایستد و با استفاده از پارو (پدل) حرکت می‌کند.

این ورزش را در بسیاری از محیط‌های آبی از جمله دریا، آب‌های،‌ رودها و کانال‌ها می‌توان انجام داد؛ البته با این که شباهت‌هایی به ورزش موج‌سواری یا قایقرانی دارد، اما با همه این ورزش‌ها متفاوت است و ویژگی‌ها، تجهیزات و مهارت‌های خاص خودش را دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: