يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
عجب شیر پرس - بر اساس قوانین لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان نمی‌تواند از بازیکنانی که نتوانسته در ایران ثبتشان کند، استفاده کند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، لیگ قهرمانان آسیا از ۲۷ مهر در منطقه غرب آسیا آغاز خواهد شد و سپاهان، پرسپولیس و نساجی به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند. سپاهان ایران در گروه C این رقابت‌ها با نیروی هوایی عراق، الاتحاد عربستان و آلمالیق ازبکستان هم‌گروه است و امید زیادی برای صعود از این گروه دارد.

سپاهان در ماه‌های اخیر به خاطر ابهاماتی که در رعایت کردن دستورالعمل ناظر بر قراردادها داشت، خبرساز شد و در نهایت به همین دلیل نتوانست قرارداد عیسی آل‌کثیر و برایان دابو را در سازمان لیگ فوتبال به ثبت برساند تا این دو بازیکن لیگ برتر و جام حذفی را حداقل برای نیم فصل از دست بدهند.

با این حال سپاهانی‌ها در نظر داشتند که از آل‌کثیر و دابو در لیگ قهرمانان آسیا بهره ببرند اما این بار قوانین این رقابت‌ها مانع از حضور این دو بازیکن می‌شود. فدراسیون فوتبال و همچنین بند ۱.۲ ماده ۲۴ قوانین ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید اطمینان حاصل کنند که تمام بازیکنانشان باید به درستی بر اساس قوانین داخلی فدراسیون مربوطه در آن فدراسیون ثبت شده باشد.

با این اوصاف، سپاهان در حال حاضر نمی‌تواند از عیسی آل کثیر و برایان دابو در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که این دو بازیکن قراردادی هنگفت با سپاهان دارند ولی به نظر می‌رسد فقط قرار است در بازی‌های دوستانه به میدان بروند که موردی عجیب برای باشگاهی است که از بودجه عمومی استفاده می‌کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: