شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
عجب شیر پرس - رئیس مجلس شورای اسلامی به رد مصوبه مجلس درباره اصلاح بندی از قانون بودجه ۱۴۰۲ در خصوص قیر از سوی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام واکنش نشان داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز در پاسخ به تذکر کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در انتقاد از رد مصوبه مجلس درخصوص قیر رایگان گفت: نظارت بر سیاست های کلان ناظر به قانون گذاری و اجرا است.

وی ادامه داد: بنده به موضوع چگونگی کار و اینکه با چه روشی در آنجا (هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام) موضوع تطبیق و مغایرت مصوبات را مورد بررسی قرار می دهند، نقد دارم؛ با دوستان درباره سه قانونی که اخیرا در این هیات رد شد، صحبت و پیگیری کردم و حتما جلسه تشکیل می دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آیین نامه هیات نظارت مجمع در دست بررسی است که کار را به چه روشی انجام دهند که باید این موضوع حل شود.

قالیباف درباره مصوبه قیر گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام قانون را رد نکرد بلکه اصلاح کرد یعنی به جای ۲۵ هزار تن ۲۰ هزار تن شد.

در این هنگام دلخوش با فریاد بیان کرد که اصلاح در هیات عالی نظارت به معنای قانون گذاری است که قالیباف در واکنش گفت: آیین نامه مجمع تشخیص اجازه اصلاح قانون را می دهد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۰ هزار تن قیر با قیمت هر تن ۷.۵ میلیون تومان به صورت صددرصد تخصیص یافته است. اکنون باید پیگیری کنیم که چرا دولت تاخیر سه چهار ماهه در تخصیص دارد.

قالیباف ادامه داد: ما باید اجرای قانون را از دولت پیگیری کنیم، اگر هم اشکالی به هیات عالی نظارت وجود دارد، بحث دیگری است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: