يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
عجب شیر پرس - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از هشدار سطح نارنجی شماره ۴۴ خبر داد و اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی تشدید خواهد شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، مجید کوهی عصر شنبه ۱۸ شهریور۱۴۰۲ را زمان شروع و تشدید بارش ها  اعلام کرد و گفت: زمان پایان این پدیده صبح دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ خواهد بود.

وی ادامه داد: وزش تندبادهای موقتی، رگبار باران توأم با رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد استان از جمله مخاطره ها خواهد بود.
کوهی منطقه اثر را شهرستان های پارس آباد، بیله سوار، گرمی، اصلاندوز، انگوت، مشکین شهر و نمین برشمرد و اضافه کرد: آبگرفتگی معابر عمومی و روان آب درون شهری، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی به دلیل بارندگی های رگباری و اصابت صاعقه بویژه در ارتفاعات از جمله اثرات مخاطره ای این جریان آب و هوایی خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی استان تصریح کرد: هم استانی ها از اطراق و تردد در اطراف ساختمان های نیمه کاره و سازه های موقتی و همچنین در حاشیه رودخانه ها و مسیل های فصلی اجتناب کنند و همچنین کوهنوردان از صعود به ارتفاعات پرهیز کرده و عشایر نیز از چرای دام و تردد در حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع خودداری نمایند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: