دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان خبر داد
عجب شیر پرس - رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، از آموزش بیش از ۱۶ هزار و ۷۳۰ نفر در مراکز آموزش کوتاه مدت سازمان جهاد دانشگاهی استان در شش ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، علی اصغر فاتحی‌فر، شنبه، ۱۸ شهریورماه، در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد معاونت آموزشی در شش ماهه سال‌جاری اظهار کرد:  ۱۶ هزار و ۷۳۰  فراگیر آزاد و قراردادی در طول شش ماه اول سال‌جاری در پنج مرکز آموزش کوتاه مدت تبریز، سه مرکز در شهرستان‌های میانه، مرند و عجبشیر و یک مرکز در شهر سهند آموزش دیده‌اند.

وی با اشاره به قراردادهایی که با این معاونت منعقد شده است، گفت: عقد قرارداد جهت آموزش حدود ۴۰۰ نفر از سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، سرمایه گذاری مسکن و شرکت فرآورده‌های نفتی استان از جمله این موارد است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، هم چنین به طرح آموزش سرباز مهارت نیز اشاره کرد و افزود: طی این مدت بیش از هفت هزار نفر سرباز در استان در این طرح شرکت کرده و آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

وی در ادامه به برگزاری آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی توسط جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی نیز اشاره کرد و گفت: در شش ماهه سالجاری جاری بیش از ۵۸۸۰ نفر در این آزمون‌ها شرکت کرده‌اند.

فاتحی‌فر گفت: علاوه از دوره‌های آموزشی که از سال‌های قبل توسط معاونت آموزشی این سازمان برگزار می‌شود، امسال دوره‌های جدید متنوعی نیز از جمله زبان چینی، تحلیل تکینیکال و پیشرفته در بازارهای مالی بین المللی، ساخت صابون های گیاهی، اصول فرمولاسیون پایه و ساخت کرم بدون تجهیزات پیشرفته و...  توسط این معاونت تدوین و اجرا شده است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، همچنین برگزاری چندین دوره کانون ارزیابی شایستگی مدیران برای دستگاه‌های اجرایی را از فعالیت‌های مهم حوزه معاونت آموزشی برشمرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: