شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال؛
عجب شیر پرس - تراکتور در چارچوب دیدار معوقه هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال میهمان استقلال خوزستان است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، تی‌تی‌ها پس از شروع نامطلوب خود در فصل جدید، هفته گذشته مقابل مس رفسنجان با تک گل مهدی عبدی به برتری رسیدند تا اولین سه امتیاز فصل‌شان را با شکست ساکت الهامی در تبریز دشت کنند.

شاگردان خمس هفته قبل‌تر، در دیدار پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا مقابل شارجه امارات صف‌آرایی کردند و در نهایت بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کردند تا دست تراکتور از رسیدن به مرحله گروهی کوتاه بماند.

به علت مغایرت دیدار پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا با هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال ایران، دیدار تی‌تی‌ها در این هفته به تعویق افتاد.

اکنون تراکتور، در اولین روز هفته میهمان استقلال خوزستان خواهد بود و انگیزه مضاعفی برای شکست این تیم تازه لیگ‌برتری شده، دارد.

سرخ‌پوشان دیار آذربایجان که هفته گذشته با غلبه بر مس رفسنجان به روند ناکامی هایشان پایان دادند از سه بازی در لیگ‌برتر تنها سه امتیاز کسب کردند، دریافت چهار گل و به ثمر رساندن دو گل نیز نشان دهنده این است که تیم خمس هنوز به تعادل لازم نرسیده است.

در آن سمت زمین، استقلال خوزستان که امسال به گردونه رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال بازگشته است، دو بازی از سه بازی خود را واگذار کرده تا با یک امتیاز در فاصله دو پله‌ای تراکتور رتبه پانزدهم و ماقبل پایانی جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دهد.

تراکتوری‌ها برای بهبود عملکرد و ادامه روند بازی قبلی به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه نیازمند هستند، از طرفی خوزستانی‌ها نیز برای پایان دادن به روز های برزخی و عملکرد نامطلوبشان، چاره‌ای جز کسب امتیاز مقابل تراکتور ندارند.

آمار تقابل‌های لیگ‌برتری دوتیم:

۱۲ بازی

۷ برد تراکتور

۴ مساوی

۱ برد استقلال خوزستان

گل زده تراکتور: ۲۶

گل زده استقلال خوزستان: ۷

بهترین پیروزی:

تراکتور ۶ استقلال خوزستان ۰

بهترین گلزن:

کریم انصاری فرد و آنتونی استوکس ۴ گل

اتفاقات ویژه:

حسین پورحمیدی دروازه‌بان کنونی تی‌تی‌ها در دو دیدار رفت و برگشت لیگ هجدهم در درون دروازه استقلال خوزستان، ۹ گل را از تراکتور دریافت کرده و حالا با انگیزه‌ای مضاعف به مصاف تیم سابقش می‌رود.

تقابل دو برادر، حسین پورحمیدی (تراکتور) با حسن پورحمیدی (استقلال خوزستان) از دیگر نکات جالب این بازی است.

بهترین پیروزی تراکتور در تاریخ لیگ‌برتر فوتبال با نتیجه شش بر صفر مقابل استقلال خوزستان رقم خورده است.

بازیکنان مشترک:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، رضا دهقانی، حسین پورحمیدی و سید محمد حسینی

ترکیب احتمالی:

تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سعید کریم آذر، سید محمد حسینی، ریکاردو آلوز، مهدی عبدی، سیامک نعمتی، مهدی هاشم‌نژاد و گوستاوو واگنین

سرمربی: پاکو خمس

استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، عقیل کعبی، رضا دهقانی، حسن شوشتری، جواد آقایی پور، بهروز بارانی، حسین ساکی، حسین احمدی، شهرام سالاری، علیرضا خوشکفا

سرمربی: سیروس پورموسوی

جدول:

تراکتور: سه بازی، یک برد، دو باخت، سه امتیاز، رده دوازدهم

استقلال خوزستان: سه بازی، یک مساوی، دو باخت، یک امتیاز، رده پانزدهم

تیم داوری:

سیدرضا مهدوی، حمیدرضا افشون، سیدمحمد هاشمی و فرهاد امینی

دوتیم تراکتور و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار معوقه هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، از ساعت ۲۱:۳۰ روز شنبه ۱۱ شهریورماه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: