يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری:
عجب شیر پرس - مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از افزایش ساعات خدمات رسانی فاز سه مترو خبر داد گفت: از ۱۸ شهریور ماه سال جاری خدمات رسانی تمام وقت در این فاز از ساعت ۶ صبح تا ۲۱:۳۰ شب اجرایی می شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، یعقوب وحیدکیا در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: خدمات رسانی در فاز سوم در وهله اول به صورت دو ساعته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر بود که از ۱۴ مرداد با افزایش هشت ساعته از شش صبح تا ۱۴:۰۰ ظهر سرویس دهی انجام می‌شد و از ۱۸ شهریور ماه سال جاری شاهد خدمات رسانی تمام وقت در این فاز از ساعت شش صبح تا ۲۱:۳۰ شب خواهیم بود.

وی ضمن تشریح آخرین وضعیت نواقص جزئی خط یک، از خدمات رسانی تمام وقت در فاز سوم خط یک(حد فاصل محققی تا ایستگاه نور لاله)، تا ۱۸ شهریور ماه سال جاری خبر داد.

وی در تشریح برخی نواقص جزئی خط یک به خصوص در بخش تجهیزات اعم از پله‌های برقی، آسانسورها، پست و مخابرات در فاز دوم و سوم خط یک، تصریح کرد: این نواقص با وجود این‌که مانع خدمات رسانی به شهروندان نیست ولی با اهتمام ویژه در حال رفع نواقص موجود هستیم و تا دو تا سه ماه آینده به طور کامل رفع خواهد شد و شهروندان در فاز دوم و سوم شاهد آراستگی کامل و خدمات دهی مطلوب خواهند بود.

وحید کیا با اشاره به اصل صداقت و شفافیت در اطلاع رسانی به شهروندان، بیان کرد: تاکنون هر قولی در زمان مدیریت فعلی در مجموعه شهرداری و در بخش حمل و نقل ریلی داده شده، همکاران ما به صورت شبانه روزی و بر اساس زمان بندی اعلامی، به قول خود جامه عمل پوشاندند و همان طور که قول داده بودیم با خدمات رسانی در فاز سوم حد فاصل ایستگاه میدان کهن (سه راه محققی) تا ایستگاه نور لاله را به صورت دوره‌ای افزایش دهیم، امروز اعلام می‌کنیم که از ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ ، خدمات رسانی تمام وقت از ساعت ۰۶:۰۰ صبح تا ۲۱:۳۰ شب انجام می‌گیرد و در ادامه نیز با افزایش قطارها، زمان انتظار مسافر در ایستگاه‌ها را نیز کاهش می‌دهیم.

مجتمع خدماتی تجاری میدان ساعت پروژه‌ای برای بازآفرینی مرکز تبریز

مدیرعامل سازمان عمران و باز آفرینی شهری از احیای بافت قدیمی میدان ساعت خبر داد و گفت: این پروژه‌ای برای بازآفرینی بافت قدیمی مرکز شهر و با هدف بازپیرایی منظر قدیمی میدان ساعت تبریز اجرا می شود.

حسین منیری فر در هفتمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز با اشاره به بهره مندی از توان فنی مجموعه شهرداری تبریز، اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه باز آفرینی فضای خالی ضلع شمالی میدان ساعت است.

وی گفت: مجتمع خدماتی تجاری میدان ساعت با معماری تاریخی تبریز قدیم، در دو طبقه و با مساحت ۵۰۰۰ مترمربع به همراه یک محوطه برای تسهیل تردد شهروندان به ایستگاه مترو در نظر گرفته شده است و با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

وی افزود: مجتمع خدماتی، گردشگری، تجاری میدان ساعت با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کلانشهر تبریز و سازمان حمل و نقل ریلی و با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی اجرا می‌شود.

منیری فر در ادامه تصریح کرد: این پروژه در راستای اجرای سیاست بازآفرینی شهری و با رویکرد احیای بافت فرهنگی و تاریخی مرکز شهر تبریز اجرایی می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: