يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
عجب شیر پرس - هادی سپهرزاد می‌گوید هدف تفتیان ثبت رکورد زیر ۱۰ ثانیه است اما با توجه به سن و سالش، کار سختی دارد.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، ‌دوومیدانی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ به میزبانی بوداپست دو نماینده در دوی ۱۰۰ متر داشت که پس از برگزاری مرحله مقدماتی از صعود به نیمه‌نهایی بازماندند و به کار خود پایان دادند. حسن تفتیان و فرزانه فصیحی دو دونده ایران بودند که تفتیان زمان ۱۰.۱۷ ثانیه و فصیحی ۱۱.۶۳ ثانیه را در ۱۰۰ متر ثبت کردند.  

هادی سپهرزاد، مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی ایران به عملکرد تفتیان در قهرمانی جهان اشاره و بیان کرد: فدراسیون دوومیدانی نباید فشار خاصی روی ورزشکار بیاورد. دوست داریم ورزشکارمان به نتیجه دلخواه خودش برسد. آقای تفتیان نسبت به قهرمانی آسیا بهتر دوید. باید قبول کنیم که در حال حاضر شرایط بدنی‌اش اینگونه است.

او در ادامه افزود: انتظار آقای تفتیان ثبت رکورد زیر ۱۰ ثانیه است و با توجه به اینکه زمان زیادی در خارج از کشور تمرین می‌کند، قطعا خودش و ما انتظار انجام این کار را داشتیم اما اکنون که نشده مواخذه‌اش نمی‌کنیم. به هر حال تلاش خود را کرده است. توانایی او در حال حاضر به دست آوردن این عدد بوده است.

سپهرزاد در واکنش به اینکه فدراسیون برای تفتیان هزینه کرده و می‌تواند از ورزشکارش انتظار داشته باشد، گفت: فکر می‌کنم صحبت‌ها و هدف شخصی آقای تفتیان، او را تحت فشار گذاشته است. معتقدم تمام تلاش خود را کرده است. باید سن و سالش را درنظر بگیریم. عدد زیر ۱۰ را باید در دوران طلایی خود ثبت می‌کرد و در این سن کارش سخت‌تر شده است. خودش توقعی را ایجاد کرده و دوستان پیگیری می‌کنند چرا چنین اتفاقی نیفتاده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: