شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
عجب شیر پرس - مرحله دوم سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور ۸۱ رکابزن از ۱۵ تیم در مسیر ۱۴۸.۹ کیلومتری تبریز به جلفا آغاز شد.
به گزارش عجب شیر پرس نقل از ایرنا، تیم های حاضر در این مرحله از تور از دقایقی پیش از مقابل پارک ائل گلی تبریز به سمت منطقه آزاد ارس در جلفا رقابت خود را آغاز کردند.

۶ رکابزن از تیم مس سونگون، پنج رکابزن از تیم آلماتی قزاقستان، ۶ رکابزن از تیم پلی گان مالزی، ۶ رکابزن از تیم کانتیننتال تایلند، پنج رکابزن از تیم تیانیود چین، سه رکابزن از تیم فری مغولستان، ۶ رکابزن از تیم روجای تایلند، ۶ رکابزن از تیم ماتریکس ژاپن، پنج رکابزن از تیم ویکتوریای فیلیپین، پنج رکابزن از تیم یونیورسال هلند، ۶ رکابزن از تیم کلاپای اندونزی، ۶ رکابزن از تیم وینو قزاقستان، ۶ رکابزن از تیم پروجکت عراق، ۶ رکابزن از تیم ملی ایران و چهار رکابزن از تیم ملی عراق در این مرحله حضور دارند.

مرحله دوم تور به نام شهید محمود اورنگی مزین شده است.

در مرحله نخست این تور که دیروز در مسیر ۱۵۳.۸ کیلومتری تبریز به ارومیه برگزار شد «لوکاس کارستنسن» از تیم‌ روجای تایلند عنوان قهرمانی را کسب کرد، یاری استراورس از تیم یونیورس هلند دوم‌شد و جورجیوس بولگلاس از تیم ماتریکس ژاپن در رده سوم ایستاد.

پیراهن طلایی این دور هم به کارستنسن از روجای تایلند رسید ضمن اینکه یاکوب بویوک از تیم یونیورس هلند پیراهن کوهستان را به تن کرد.

مهدی سهرابی از پروجکت عراق نیز پیراهن امتیازی این دور را به دست آورد و پیراهن سفید که مربوط به بهترین عملکرد بازیکنان زیر ۲۳ سال است، به الکساندر کولتونوف از تیم ویکتوریای فیلیپین رسید.

در مراحل بعدی این تور، تیم های حاضر به ترتیب در مسیر های ۱۲۸.۳ کیلومتری جلفا به شبستر، ۲۱۱ کیلومتری تبریز به اردبیل و ۱۹۷.۹ کیلومتری سرعین به تبریز رقابت خواهند کرد.
این دوره از تور در پنج مرحله و در استان های آذربایجان شرقی آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می‌شود و دوچرخه سواران حاضر در سی و ششمین دوره تور مسیر ۸۴۰ کیلومتری را رکاب خواهند زد.

جایزه ارزی تعیین شده برای این دوره از طول ۲۰ هزار یورو و کل هزینه ارزی تور ۳۵ هزار یورو است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: