پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
عجب شیر ما، معاون فنی و بهره برداری شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز و حومه اعلام کرد: در راستای خدمت رسانی به شهروندان تبریزی و رفاه حال مسافریان نوروزی این کلان شهر، فعالیت قطار شهری تبریز تا پایان تعطیلات نوروزی از ساعت 10 صبح تا 17 بعد از ظهر خواهد بود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سعید بشیریان روز جمعه با اشاره به وجود برخی از محدودیت های کاری در ارائه خدمت قطار شهری افزود: قطار شهری تبریز طبق روال گذشته با حداکثر ظرفیت در ساعات ذکر شده فعالیت خواهد داشت و خدمات رسانی تا اطلاع ثانوی، رایگان است.
بشیریان اظهار داشت: در حال حاضر چهار رام قطار به صورت فعال و یک رام قطار به صورت 'در حال آماده به کار' در مسیر فاز اول خط یک مشغول به کار و یک رام قطاردیگر، رام ششم، در حال آزمایش و راه اندازی است.
وی اضافه کرد: پیش از این فعالیت قطار شهری تبریز در ساعات 8 صبح تا 15 بعد از ظهر بود و با اتمام ایام نوروز، فعالیت قطار شهری تبریز به روال سابق خود بازخواهد گشت.
قطار شهری تبریز دارای چهار خط می باشد که عملیات حفاری تونل خط یک به طول 18 کیلومتر به طور کامل پایان یافته است و شش کیلومتر اول آن نیز در حال خدمات رسنی به مردم است.
کلان شهر دو میلیون نفری تبریز احتیاج مبرمی به قطار شهری برای کاستن از آلودگی هوا از یک سو و ترافیک شدید از سوی دیگر دارد.
عملیات اجرایی طرح قطار شهری تبریز اوایل دهه 1380 شمسی آغاز شد و تلاش برای بهره برداری از خطوط آن به صورت مرحله بندی شده در دولت تدبیر و امید با جدیت تمام ادامه دارد.
برچسب ها: قطار شهری ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: