دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
عجب شیر پرس - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی ها را از دست می‌دهیم چون خودمان به حریف موقعیت می‌دهیم و مقابل الشارجه هم همین اتفاق افتاد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، پاکو خمز اظهار کرد: فکر می کنم بازی خوبی انجام دادیم، جلوی تیم بزرگ موقعیت از دست دادیم.
وی یادآور شد: باعث تأسف است چون بازی خیلی خوبی انجام دادیم اما اشتباهات یارگیری و توپ لو دادن راحت برای حریف ایجاد موقعیت می کند باید بیشتر روی این کار کنیم بچه‌ها خیلی خوب جنگیدند اما باید بیشتر کار کنیم تا شرایط بهتر شود.
وی افزود: من نمی توانم بگویم که چه زمانی تیم ما بهتر می شود اما بهتر از بازی پرسپولیس بودیم در هر سه بازی قبلی بخاطر اشتباهات خودمان گل خوردیم و تا زمانی که این ایراد را برطرف کنیم به طور قطع به مشکل خواهیم خورد.

وی ادامه داد: اشتباهاتی که اشاره کردم اشتباهات فردی است، تلاش کردیم در تمرینات این را برطرف کنیم روز به روز کار می کنیم که تیم به شرایط عادی برگردد.
وی همچنین در مورد جذب عیسی آل کثیر، گفت: چیزی نمی‌دانم.

وی تاکید کرد: به هواداران اطمینان می دهم که بیشتر کار خواهیم کرد تا روند تیمی را تغییر دهیم لیگ تازه شروع شده و قطعا می توانیم برگردیم به روندی که همه می‌خواهند.
خمز گفت: این نتیجه دلخواه ما نبوده و کار می کنیم و از هواداران خواهش می کنم صبر کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: