دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
عجب شیر پرس - جدال تراکتور با الشارجه امارات امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بازی سخت و سرنوشت سازی است که پیروزی در این دیدار هفتمین حضور تراکتورسازی را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مسجل می کند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، تیم فوتبال تراکتور تبریز پیش از این نیز در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ به مصاف تیم الشارجه امارات رفته بود که در این دیدار موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را شکست دهد.

امروز نیز شاگردان خِمز تیم خوبی دارند که در صورت انجام بازی گروهی خوب و نداشتن اشتباهات فردی می تواند با تکیه به هواداران پرشورش برنده بازی با تیم اماراتی شود.

سایت AFC (ای.اف.سی) در خصوص بازی امروز تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز، در مرحله پلی‌آف(حذفی) لیگ قهرمانان آسیا میزبان شارجه امارات ۲ تیم را زیر ذره بین برده است.

به گزارش سایت ای. اف. سی. تراکتور که پس از کسب مقام چهارم در لیگ برتر ایران توانست جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست بیاورد، باید پس از شکست مقابل پرسپولیس به مصاف این تیم اماراتی برود؛ در حالی که شارجه پس از ۲ برد در هفته گذشته از شانس خوبی برخوردار خواهد بود.

آخرین حضور تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا به سال ۲۰۲۱ برمی‌گردد که برای دومین بار در تاریخ پس از سال ۲۰۱۶ به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد، مقام دوم گروه به لطف چهار امتیاز کسب‌شده از ۲ دیدار با شارجه به دست آمد.

تیم فوتبال تراکتور تبریز دیروز صبح آخرین تمرین آماده‌سازی خود را برای مصاف با تیم الشارجه امارات در حضور ۱۵ دقیقه‌ای خبرنگاران و با نظارت ناظران ای اف سی برگزار کرد.

بازیکنان تراکتورسازی تبریز دیروز قبل از بازی با الشارجه در آخرین تمرین خود زیر نظر پاکو خمز با انگیزه تمرین کردند و پس از گرم کردن و انجام نرمش و حرکات کششی، تمرین پاس های کوتاه به مرور تاکتیک های مورد نظر وی پرداختند.

تراکتورسازی تبریز ۲ بازی لیگ برتر ایران را با شکست آغاز کرد ولی برابر پرسپولیس بازی بدی را ارایه نکرد البته می توان بازی مقابل سپاهان و پرسپولیس را جهت بازی مقابل الشارجه امارات آماده سازی خوبی به حساب آورد.

شارجه نیز که به عنوان برنده جام ریاست به این رقابت‌ها راه یافته، پس از اینکه هفته گذشته در مرحله مقدماتی «باشنهارا کینگز بنگلادش» را شکست داد حالا باید به دیدار تراکتور برود، «لوان پریرا» هر ۲ گل شارجه را در آن دیدار به ثمر رساند.

پیروزی مهیج ۴-۳ مقابل الاتحاد در افتتاحیه فصل جدید لیگ امارات نشان می‌دهد که «کوزمین اولاریو» سرمربی تیم هنوز هم تفکرات و تاکتیک های مناسبی دارد، «کایو لوکاس» کهنه‌کار در کنار «میرالم پیانیچ»، «پاکو آلکاسر» و «عثمان کامارا» ستاره‌های تیم اماراتی‌اند.

این مربی رومانیایی سال ۲۰۲۱ تیمش را به مرحله یک‌هشتم نهایی رساند و همچنین در فصل گذشته چهار جام داخلی را به دست آورد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: