يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
عجب شیر پرس - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اقدامات جمعیت هلال احمر استان اردبیل در اربعین حسینی را تشریح کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، حمید قویدل ۳۰ مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این جمعیت در پوشش سفرهای اربعین اظهار کرد: در حوزه معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی ۳۹ نفر پزشک متخصص، عمومی، پیراپزشک و نیروی داوطلب به سازمان پزشکی حج و زیارت جمعیت جهت همکاری در مراسم پیاده روی اربعین حسینی در بیمارستان شهرهای نجف و کربلا معرفی شده است.

وی اضافه کرد: فراخوان تیم های بهداشت و درمان اضطراری و اعلام آماده باش در صورت فراخوان از سوی مردم و خیرین، جمع آوری، تفکیک و بسته بندی اقلام دارویی از شعب و خیرین در قالب طرح پویش مرهم زائر ۲ جهت تحویل به موکب حسینی اردبیلی ها، تحویل اقلام و تجهیزات پزشکی مورد نیاز به تعداد ۴۰ دستگاه، ۳۰۰۰ماسک، ۵۰۰ عدد دستکش لاتکس از خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان و توان بخشی می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره اقدامات معاونت داوطلبان نیز خاطرنشان کرد: ارسال ۵۰۰ کیلوگرم برنج به موکب انصار الحسین (ع)، اعلام فراخوان در شبکه های مجازی و مکاتبه با ادارات و نهادها برای حذب کمک های مردمی ، جمع آوری، تفکیک و تحویل ۳۶ کارتن دارو و تجهیزات پزشکی و ... از اقدامات حوزه داوطلبان به شمار می رود.

قویدل بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی پیش بیمارستانی و تزریقات برای ۳۰ نفر از نیروهای اعزامی به مراسم اربعین، اعزام ۲۰ نفر از نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به همراه ۷ دستگاه آمبولانس، خودروی ست نجات و فرماندهی، یک دستگاه تریلر به کشور عراق اعزام شده است تا در نقاط مختلف این کشور به زائران اربعین خدمات ارائه دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اقدامات معاونت آموزش، پژوهش و فناوری نیز افزود: برگزاری کلاس آموزشی امداد و کمک های اولیه توسط مربیان خبره برای عوامل اجرایی موکب، اطلاع رسانی و تبلیغ خدمات در فضای مجازی و رسانه ها، معرفی ۵۰ نفر از اعضا و داوطلبان امدادگر جهت همکاری در بحث امداد ونجات و... از اقدامات انجام یافته در این حوزه به شمار می رود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: