يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
عجب شیر پرس - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای دعوت بازیکنان به تیم ملی نه به حاشیه‌ها توجهی می‌کنم و نه به فضای مجازی کاری داریم، اینکه در فضای مجازی چه اتفاقی رخ می‌دهد برای ما مهم نیست.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امشب در پایان مسابقه پیکان و گل‌گهر در لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر طبیعی است که تیم‌ها از شرایط آرمانی و مطلوب به دور باشند، به طور حتم هر هفته که بگذرد شرایط تیم‌ها بهتر می‌شود.

وی افزود: فدراسیون فوتبال در حال رایزنی است و فعلا یک بازی تدارکاتی ایران حتمی شده است. بازیکنان یازدهم به اردوی تیم ملی می‌آیند و روز سیزدهم به سمت بلغارستان حرکت می‌کنیم. مستقیم به آن شهری می‌رویم که قرار است در آن بازی کنیم. ۱۶ شهریور هم بازی با بلغارستان انجام می‌شود. روز ۱۷ شهریور هم برمی‌گردیم.

وی افزود: هنوز بازیکنی را به تیم ملی دعوت نکرده‌ام، بازیکنی که حقش باشد را به اردو دعوت می‌کنم. برای دعوت بازیکنان به تیم ملی نه به حاشیه‌ها توجهی می‌کنم و نه به فضای مجازی کاری داریم، اینکه در فضای مجازی چه اتفاقی رخ می‌دهد برای ما مهم نیست، بازیکنانی را که شایسته باشند را دعوت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: هفته اول مربیان تیم ملی همه بازی‌ها را دیدند از همه آنها تشکر می‌کنم، در هفته دوم هم آنها نظاره گر مسابقات هستند. داریم لیگ را بررسی می‌کنیم و به جمع‌بندی می‌رسیم هر بازیکنی که خوب باشد دعوت می‌کنیم برای ما فرقی نمی‌کند.

قلعه‌نویی تصریح کرد: مشکل بی آبی برای همه ایران است و زمین‌های کمپ تیم‌های ملی به مشکل بر خورده بود اما برخی از سازمانها که بعدا اسم‌هایشان را اعلام می‌کنم، کمک کردند تا این مشکل را حل کنیم. صادقانه می‌گویم اگر این کار را نمی کردند زمین کمپ نابود می شد.

مشکل بی‌آبی همه جای ایران هست. کمپ تیم ملی زمین‌هایش به این مشکل برخورده از برخی سازمان ها ممنون هستم اما بخاطر یک سری مسایل اسامی شان را نگوییم بعدا اسامی را اعلام خواهیم کرد. نهایت محبت را به ما کردند و اگر و در حال تامین آب هستند. من تقریبا هر روز که زمان آبیاری است به زمین سرکشی می کنم.

وی در پاسخ به این شایعه که آیا قرار است دنیس اکر بازیکن ایرانی دورگه در لیگ بلژیک به تیم ملی دعوت شود، گفت؟ این موضوع را همین الان شنیدم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: